Odyseja

Wstęp:

Przed Wami epicka i bohaterska kampania w systemie Gasnące Słońca. 16 ściśle powiązanych ze sobą przygód (czyli 16 naszych spotkań – sesji), w których 6 bohaterów dokonuje rzeczy wielkiej – ocala całe Znane Światy (40 planet) przed zagładą.

W kampanii początkowo grupka bohaterów przemierza Znane Światy w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: dlaczego Rycerz Poszukujący zapieczętował Wrota na Byzantium Secundus (odcinając w ten sposób całą planetę z Cesarzem włącznie)??? BG podążają tropem tego Rycerza po różnych planetach. Przy okazji szukają zaginionej Legendarnej Monety Ofiarowania Hombora Żebraka (bo tego szukał rycerz). W czasie późniejszych przygód dochodzą dodatkowe pytania, w tym najważniejsze – Kto i po co rozpętał wojnę w całych Znanych Światach? Wszystko prowadzi do Wielkiego Finału i jak to określiła pewna wieszczka z przygody na Aylonie (sesja 12) – „Na koniec powiem Wam, że wszystko roztrzygnie się na Istakhr, a prawda jest największą bronią.”.
Co okazało się prawdą i co było największą tajemnicą – dowiecie się czytają znakomite streszczenia kolejnych przygód, autorstwa moich graczy. Znajdziecie tam również ich emocje, rozterki i pomysły. Kilka streszczeń tych samych przygód powstało z punktu widzenia różnych postaci – co znakomicie ubarwia całość.
Dodatkowo oprócz streszczeń są tutaj różne dodatki m.in: opisy postaci, pomysły, podsumowania po kampanii, kampania od kuchni MG (czytać tylko po przeczytaniu streszczeń aby nie psuć sobie zabawy!).

Dodam jeszcze, że kampania ta stanowi kontynuację losów dwóch postaci: Ricardo i Ortolfusa – znanych z poprzednich przygód (zob. link – „Gasnące Słońca – Pandemonium”)

Zapraszam.

Tomasz ‚Funky’ Kowalski

Poniżej zamieszczam wstępny tekst do tej kampanii jednego z Graczy (Tomka Wachli):
——————–

Słowo Odyseja samo nasuwa się na myśl, gdy widzimy w myślach drogę jaką przyjdzie nam przebyć. Niczym Odyseusz zmierzający ku swej ukochanej w rodzinnej Itace, tak nam przyjdzie tułać się po bezdrożach galaktyki, jeżeli pierwej ducha nie wyzioniemy. Wizje zesłane nam przez posąg gargulca opowiadają o zniszczeniu rasy Etyri, o świecie z podwójnym słońcem, o olbrzymich skorpiono-podobnych istotach na pustynnej planecie i o wielu innych przygodach jakie będą naszym udziałem w zbliżającej się kampanii.

Śledźcie uważnie nasze losy i dzielcie z nami nasze przygody.

Mistrz Gry:

Tomek Funky Kowalski

Postacie Graczy:

Marek, jako Ricardo Hazat Almodavar
Ewa, jako Philipine de Seversky Hazat
TFM, jako Ortolfus Godesmannus
Benio, jako Don Benito de Silva
Irek, jako Inżynier Martin z Oświeconego Zakonu Inżynierów
SpinQ, jako Ibn Ur Agar

Nasze przygody, czyli opowieść o podróży, przygodzie i zbawieniu.

Spis i kalendarz przygód
Sesja I wg Ricardo
Sesja II wg Ricardo
Sesja III wg Ricardo
Sesja IV wg Ricardo
Sesja V wg Ricardo
Sesja VI wg Ukara
Sesja VII wg Martina
Sesja VII wg Ricardo
Sesja VIII wg Martina
Sesja VIII/IX wg Ricardo
Sesja IX wg Martina
Sesja IX/X wg Ricardo
Sesja X wg Martina
Sesja X wg Ricardo
Sesja XI wg Ricardo
Sesja XII wg mieszkanki Doliny
Sesja XIII wg Ricardo
Sesja XIV wg Ricardo
Sesja XV wg Ricardo
Sesja XVI wg Ricardo

Zebrane materiały:

Projekty Martina
List Elizy
Kirst Weber
Wieszczka

Podsumowanie:

Pierwszy zamysł kampanii

Ranking kampanii

Podziękowania Graczy

Podsumowanie Mistrza Gry

Jak bardzo interesowny potrafi być inżynier…

Comments are closed.