Marzec – Sierpień 2003
Próbowałem do D&D podchodzić kilkukrotnie (mam wielki sentyment do adeków, od nich zacząłem znajomość z rpg) i zawsze podchody kończyły się klęską – nie udawało mi się oddać specyficznego uroku D&D. Aż wreszcie, w ramach eksperymentu namówiłem graczy na kampanię prowadzoną mniej więcej ‚po staremu’ z dużą ilością potworów, walką na kratkach i heroicznym klimatem. Zagraliśmy 16 sesji, więc mogę domniemywać, że eksperyment się powiódł.
Obok znajdziecie streszczenia prawie wszystkich przygód, garść statystyk, opisy postaci i króciutkie pożegnanie. Szkic tła kampanii znajduje się w streszczeniu sesji 1.
Tomasz F Misiorek
Wystąpili:
Wydarzyło się:
- Sesja I
- Sesja II
- Sesja III
- Sesja IV
- Sesja V w wersji:
- Sesja VI
- Sesja VII
- Sesja VIII
- Sesja IX
- Sesja X
- Sesja XI
- Sesja XII
- Sesja XIII
- Sesja XIV
- Sesja XV
- Sesja XVI
Niestety, wszystko co ma swój początek, musi też mieć koniec. I przyszło przerwać kampanię, co nastąpiło bez należytej oprawy.
Pozostawienie bohaterów bez porządnego zakończenia nie było najlepszym pomysłem – zabrakło finału spinającego w całość przygody Ocalonych.
Kampanii nie ukończyliśmy i już do niej nie wrócimy – na dalekim horyzoncie majaczą kolejne sesje Dungeons & Dragons, z nowymi postaciami i nowymi wyzwaniami.
Tomasz F Misiorek
Po kampanii zostało sporo materiałów dodatkowych:
- Kroniki Tramierafontów
- Pierwsza wizja Khebena
- Druga wizja Khebena
- Quasit z butelki
- Statystyki wrogów
- Statystyki sojuszników
A na koniec parę fotek z sesji (bodaj finałowej)