Statystyki sojuszników

Podczas swych wędrówek bohaterowie spotykali też sprzymierzeńców, którzy wraz z nimi przelewali krew (lub byli na to poświęcenie psychicznie przygotowani). Niestety w czeluściach twardego dysku zaginęły statystyki pierwszego (chornologicznie) towarzysza broni, krasnoludzkiego wojownika Mobrica Karathule.

*
Obiekt niespełnionej (póki co) fascynacji Narii, przyjaciółka Ferry z dawnych czasów, służyła drużynie wsparciem podczas pamietnej walki z Agrendashem i Tadalzirem.

Mellare: leśna elfka zak4 (14pw); Inic +1; Szyb 9m; KP 17;
Atak +4/+4 drąg 1k6/20×2, +5 dziryt; Cha CD;
Wytrw +2; Ref +6; Wola +4; S 10; Zr 16; Bud 13; Int 11; Mdr 11; Cha 13;
Umiejętności: Nasłuchiwanie +9, Zauważenie +8, Koncentracja +7, czarostwo +4, Blef +3
Atuty: Walka dwiema broniami, finezja w broni (drąg)
Czary 0 poz (6) – Wykrycie magii, Czytanie magii, Kuglarstwo, Światło, Naprawienie, Widmowe głosy
Czary 1 poz (7) – Promień osłabienia, Zauroczenie, Ucieczka
Czary 2 poz (3) – Kocia zwinność
Ekwipunek: Mistrzowsko wykonany drąg, mitrylowa koszulka kolcza

*
Finn nie przydał się na wiele, ale należy mu oddać sprawiedliwość – gdy spotkał się z bohaterami, ci byli już o wiele potężniejsi od niego.

Finn: człowiek kap3 (23pw); Inic +0; Szyb 9m; KP 15+2 tarcza wiary;
Atak +4 długi miecz 1k8/19-20×2; Cha PD;
Wytrw +4; Ref +1; Wola +6; S 12; Zr 10; Bud 13; Int 7; Mdr 17; Cha 9;
Umiejętności: Leczenie +9,
Atuty: Zogniskowanie broni (długi miecz), Kuratela, Twardość, Dodatkowe odpędzanie, Tarczownik
Specjalne: Domeny Wojny i Ochrony
Czary 1 poz: Magiczna broń x2, Tarcza wiary, Wytrzymałość żywiołowa,
Czary 2 poz: Osłonienie kogoś, Wspomożenie, Mniejsze odnowienie
Ekwipunek: Ćwiekowana skóra, długi miecz, średnia tarcza, eliksir leczenia 1k8+5


*
Wytatuowana piratka o imponującym upiersieniu – niektórzy polubili ją bardziej, inni (Erlin) zdecydowanie mniej.

Anais: człowiek łot1/woj1 (13pw); Inic +0; Szyb 9m; KP 16
Atak +6 krótki miecz 1k6/19-20×2; Cha CN;
Wytrw +3; Ref +5; Wola +0; S 10; Zr 16; Bud 13; Int 12; Mdr 10; Cha 10;
Umiejętności: Żeglarstwo +6, Pływanie +9, Ukrywanie się +6, Zauważanie +5, Nasłuchiwanie +5
Atuty: Unik, Finezja w krótkim mieczu, Skupienie broni, Krzepkość
Specjalne: Ukradkowy atak +1k6
Ekwipunek: skórznia, krótki miecz, sztylet rzucany x2

*
Kapitan „Topora” w końcu okazał się sojusznikiem, ale do samego końca bohaterowie nie mogli być pewni, czy nie przyjdzie im się zmierzyć ze strasznym półorkiem i jego zaprawioną w bojach załogą.

Thror Odrąbywacz: półork barb6 (54pw); Inic +1; Szyb 9m; KP 15;
Atak +10/+5 mistrzowski topór bojowy (1k8+3/20×3),
Wytrw +9; Ref +5; Wola +4; S 16; Zr 12; Bud 14; Int 10; Mdr 10; Cha 12;
Umiejętności:
Atuty: Żelazna Wola, Większa Odporność, Błyskawiczny Refleks
Specjalne: Szał 2x na dzień, szybkie poruszanie się, nieświadomy unik (premia do KP i nie można zajść z flanki)
Ekwipunek: mistrzowska koszulka kolcza,

Tomasz F Misiorek

About Tomasz F Misiorek

www.spinqfotografia.pl www.tomaszwachla.pl
AD&D, AD&D - Scarred Lands , ,

Comments are closed.