Moje obecne (marzec 1998) Mistrzowanie

Obecnie mistrzuje w Warhammerze dla 6 graczy. Na rozgrzewke zrealizowalem kilka przygod z Potepienca. W tej chwili druzyna boryka sie ze spora kampania Wewnetrzny Wrog. Przeszli juz przygody wstepne i przygode Cienie nad Bogenhafen. Obecnie realizuja cykl przygod Smierc na rzece Reik
Moi „podopieczni” to:

•Armand (Marek) – Bretonczyk probujacy swych sil w magi, mozg druzyny. Od kiedy poznal czar „kula ognista” wydaje mu sie, ze jest mocny …
•Ben (Benio) – Gladiator z Norski. Blondyn, chodzacy na czarno, zywemu nie przepusci. Wszystko robi dla kasy gdy kasy nie ma nie robi nic.
•Eryk (Jarek) – Krasnolud do szpiku kosci, byly zolnierz. Niezastapiony w walce.
•Szrenkt (Irek) – Zlodziej udajacy szlachcica. Wszedzie Go pelno. Obecnie bardziej fascynuje go oszustwo …
•Ys (Bartek) – Szczurolap, ktory chce zostac szpiegiem. Rzeczywiscie ma predyspozycje: tajemniczy i malomowny. Po wydarzeniach w Bogenhafen i odniesionych ranach odstapil od profesji poszukiwacza przygod, ustatkowal sie i osiedlil. Obecnie nie gra z druzyna prowadzac mieszczanskie zycie
•Rutger (Ozzy) – Najemnik, ktory przystapil do druzyny dopiero w Bogenhafen.Z poczatku probowal sie zaaklimatyzowac pomagajac wszystkim pozostalym z druzyny (Ozzy’emu to chyba niespecjalnie lezalo). Teraz wazne ogniwo – najlepszy strzelec ekipy, miewa dobre pomysly.


Poczatkowe „dokonania” druzyny:

Sesja 1:
Napad na karczme; Eryk wrzeszczy, ze w zarciu jest trucizna; wyciecie w pien obslugi (wszyscy); jakby przy okazji zabicie malego Demona (Eryk);

Sesja 2:
Przyjecie zaliczki w postaci srebrnej tacy (wszyscy); knucie planow; doszczetne zdemolowanie pokoju w karczmie (bomba, ktora bohatersko probowal rozbezpieczyc Szrenkt); rezygnacja z knucia planow (ale zatrzymanie tacy); wyprawa na „panienki”; w pogoni za Skavenami zejscie do lochow; uaktywnienie Skavenskiej pulapki (Eryk – potknal sie o kawalek sznurka przeciagnietego w poprzek korytaza); ogladanie swoich cel (wszyscy); zabicie niewinnego starego klucznika (Armand); zdemolowanie bombami siedzib Skavenow (Ys); wielka ucieczka (wszyscy)

Sesja 3:
Zgorszenie szlachcianki (Eryk i Szrenkt); przymierzanie damskich kapeluszy (Eryk); walka z mutantami na trakcie (wszyscy); podszywanie sie pod kogos innego (Kastor’a Lieberung’a) w celach zarobkowych (Szrenkt); podziwianie stolicy – Altdorfu; leniuchowanie na lodzi (wszyscy); wpadniecie do dolu-pulapki (Ben i Eryk), przyjecie wrogich strzal na piers (Eryk); pierwszy udany czar – nasladowanie glosu polorka (Armand); podpalenie osady polorkow (Ben);

Sesja 4:
Walka na lodzi (wszyscy); sadystyczne zarzniecie lowcy nagrod (Ben), przybycie do Bogenhafen; uczestnictwo w obchodach swieta Shafenfest; ogolne rodziawianie geb z wrazenia; bijatyka na ringu zapasniczym (Ben i Eryk); podszycie sie za Kastora Lieberunga nie przynosi spodziewanego spadku – fortuny(Szrenkt)

Przygoda: Cienie nad Bogenhafen (2 sesje):

Rutger dolacza do druzyny; taplanie sie w sciekach miejskich (wszyscy), rozmowa z demonem (Ben, reszta ucieczka); zabicie psa i starego dozorcy (Rutger i Szrenkt); ogolne knucie planow i niuchanie; lazenie tam i nazad po miescie; spanie w karczmie gdy reszta bawi sie w detektywow (Eryk), udawanie szczurolapow przed przechodniami (wszyscy); brodzenie na czworaka(!) w sciekach (wszyscy); przesiedzenie 6 godzin w krzakach (wszyscy); bijatyka z miejscowymi dokerami (wszyscy) – pare trupow po stronie dokerow, Ys z powodu ran przestaje byc przydatny dla druzyny; natretne nachodzenie pewnej kaplanki (Armand i Szrenkt); posadzenie druzyny o zabojstwo – paniczna ucieczka przed straza miejska (wszyscy poza Ys’em); do pogoni za druzyna przylacza sie 200 osobowy tlum, sadzac, ze podpalili pobliski budynek; w obawie przed pogonia Eryk chowa swa brode i udaje, ze jest kims innym (nie krasnoludem); POKONANIE DEMONA i kultystow!; wdziecznosc mieszkancow …; rozstanie sie na stale druzyny z Ys’em

Najwazniejsze fragmenty finalowej walki:
chowanie sie za skrzyniami i knucie planow; Eryk rusza do ataku (Sic!); reszta pada na ziemie; Eryk bohatersko odpiera dzialania czarow i rzuca sie na demona; reszta wstaje (poza Rutgerem); przywodca kultystow rzuca kule ognista (Sic!); podpalony Armand lapie Go za kostke; Ben atakuje demona z boku; ogolna kotlowanina, Szrenkt wykonuje skok…; Rutger dalej lezy … ; ogolna kotlowanina ciag dalszy; czesc kultystow probuje uciec; wyrzynanie kultystow; Demon dogorywa; Rutger wstaje!; wybicie wszystkiego co nie zdolalo uciec ….


Przygoda Smierc na Rzece Reik:

Nastepne sesje bez udzialu Bartka (Ys)

Sesja 1:
Wpadniecie w pulapke mutantow; Armand rzuca kule ognista (Sic!) – wszyscy (lacznie z Armandem i pozostalymi mutantami) sa pod wrazeniem; wodna bestia probuje wciagnac Szrenkt’a pod wode; reszta druzyny przybywa z odsiecza; zdobycie lodzi; wynajecie sternika; rozni ludzie biora Szrenkta za kogos innego i przesylaja mu dziwne sygnaly; wizyta w Delbierzu u starego maga; zadanie dla druzyny – odszukac Etelke Herzen, parajaca sie mrocznym kunsztem; wyplyniecie na rzeke Reik; postoj przy budowie wiezy/maszyny sygnalizacyjnej; proba wyjasnienia zagadkowych smierci krasnoludzkich inzynierow; noc na wiezy; Eryk widzi ghoula i ze strachu: ucieka, potyka sie a nastepnie zsuwa sie w dol wiezy; Rutger widzi ghoula i ze strachu o malo nie zeskakuje z wiezy 20 metrow w dol …; Ben wkracza do akcji; pokonanie ghoula; zejscie do tajemniczej dziury; walka z zombimi; wszyscy maja mokre spodnie ze strachu (Sic! ale smierdzi …); odnalezienie tajnych pomieszczen dawno zmarlego astronoma – Dagmara Von Wittgensteina; niestety brak jednego mag. klucza aby cos otworzyc …; wyniesienie wszystkiego co sie da aby to potem sprzedac;

Sesja 2:
Przybycie do Kemperbadu; ktos bierze Szrenkta za Kastora Lieberunga i daje mu ostrzezenie; wyprawa na „dziewczynki”; ktos obcina Szrenktowi pukiel wlosow (Ciach!); przybycie do Grissenwaldu; proba wyjasnienia atakow na samotne farmy; wynajecie krasnoludow do pomocy; wizyta w Czarnych Szczytach – spodziewanej siedzibie Etelki Herzen; potyczka z Goblinami zajmujacymi siedzibe Etelki; wyrzniecie wiekszosci goblinow, reszta ucieczka; proba przejecia wlasnosci ziemskich i kopalni Czarne Szczyty (cala druzyna); Ben zostaje w Grissenwaldzie aby dopilnowac interesu; reszta rusza dalej (do Jalowych Wzgorz) na poszukiwanie Etelki;

Sesja 3:
Nastepne sesje bez udzialu Benia (Ben)
Ponowna wizyta w Kemperbadzie; zakupy ekwipunku; wyprawa na „dziewczynki”; wyplyniecie w gore rzeki Stir; doplyniecie do Blizniaczych Wodospadow, wizyta w wiosce; razem z duidem Corrobreth’em druzyna wyrusza do Miski Diabla (centrum Jalowych Wzgorz, miejsce uderzenia meteoru); przejscie przez przerazajace zmutowane pustkowia; spotkanie z duchem; proba pomocy duchowi – wizyta w jaskini aby zlozyc jego kosci w grobie; zasadzka Skavenow, ciezkie chwile walki; Armand zaczyna rzucac kule ogniste (Grhhtt!), zwyciestwo!; wdziecznosc ducha – odnalezienie brakujacego klucza magiczego (patrz: sesja – 1, wieza sygnalizatora); powrot do wioski przy Blizniaczych Wodospadach; niestety – ogolne miniecie sie z Etelka Herzen.

c.d.n.

Do nastepnej sesji.

Tomek ‚Funky’ Kowalski

About Funky

www.spinqfotografia.pl www.tomaszwachla.pl
Warhammer, Warhammer I ,

Comments are closed.